Eben-Haëzer

In Eben-Haëzer vinden zowel voor jongeren als voor ouderen tal van activiteiten plaats die uitgaan van de kerk en de daaraan verbonden verenigingen. Het is een levendig kerkelijk centrum. De zalen van Eben-Haëzer worden ook verhuurd voor passende activiteiten, zoals rouwdiensten, vergaderingen en bijeenkomsten van diverse kerkelijke instanties. Dit voor zover de beschikbare ruimte niet voor de eigen activiteiten van de gemeente nodig is.
Voor meer informatie en reserveringen dient u contact op te nemen met het kerkelijk bureau. Van maandag tot en met vrijdag telefonisch bereikbaar van 09.00 uur tot 11.30 uur onder nummer 033-2865765. Buiten deze tijden staat de telefoon doorgeschakeld naar het nummer van de coördinator van Eben-Haëzer. Het e-mailadres van het kerkelijk bureau is: kerkelijk.bureau@hervormdwoudenberg.nl.
Het gebouw Eben-Haëzer ligt aan de Schoutstraat 8a, 3931 HT Woudenberg.

Reserveer eerst de zaal voordat u afspraken maakt met aanwezigen! Een eventuele annulering van een zaal kan op dezelfde wijze plaatsvinden als de reservering.
Het beheer van Eben Haëzer wordt uitgevoerd door een groot aantal vrijwilligers. De inzet van deze vrijwilligers wordt gecoördineerd door de heer J.N. van der Wind; tel. 06-51593905

Een zaal huren in de Dorpskerk, Oosterpoort of Eben-Haëzer huren?
Lees  hier...  de tarieven en  hier.. de regels voor het gebruik en  hier...  voor de tarieven van de consumpties.

Voor zaalreservering  klik hier!